Sammanfattning av 2012

Här kommer min årliga sammanfattning bestående av 30 frågor :)
 
1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Har bl.a. varit på en riktig musikfestival för första gången (Peace & Love) och skaffat en alldeles egen liten kompis (Arwen).

2. Höll du några av dina nyårslöften? Nej!

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Ingen jättenära vän, men "bekanta" :)

4. Dog någon som stod dig nära? Nej.

5. Vilka länder besökte du? Inga.

6. Är det något du saknar från år 2012 som du vill ha år 2013? Ja, man vill väl alltid ha mer :)

7. Vilka datum från år 2012 kommer du alltid att minnas? 30 juni/1 juli, bästa någonsin!

8. Vad var din största framgång 2012? Får nog säga att jag tycker det fortsatt gå väldigt bra på jobbet.

9. Största misstaget? Jag gör inga misstag, jag är ju nästintill perfekt ;)

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Inget värre än någon förkylning.

11. Bästa köpet? Arwen, helt klart! 

12. Vad spenderade du mest pengar på? Möjligtvis mat och kläder..

13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Mycket har gjort mig riktigt glad!

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2012? We found love och Cockiness (Love it), alla låtar Darin gjort i Så mycket bättre, de flesta låtarna från Unapologetic.. Listan kan göras väldigt lång!

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare :)

16. Vad önskar du att du gjort mer? Kommer inte på någonting.

17. Vad önskar du att du gjort mindre? Hakat upp mig så väldigt på saker som inte leder någon vart.

18. Hur tillbringade du julen? Hemma med familjen :)

19. Blev du kär i år? Nej, inte direkt..

20. Favoritprogram på TV? The walking dead, Så mycket bättre, Torka aldrig tårar utan handskar.. Kommer inte ihåg vad jag har tittat på hela året :)

21. Bästa boken du läste i år? Det är nog Hungerspelen.

22. Största musikaliska upptäckten? Oj.. Fastnade väldigt för Loreen, Fun. har imponerat mycket och Labrinth väckte något nytt inom mig.. Men det finns ju massor!

23. Vad gjorde du på din födelsedag 2012? Jobbade och spenderade kvällen med min älskade lillasyster hemma hos en fin vän och grillade, drack vin och njöt av en av de få fina dagarna det här året! :)

24. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Ja, men det som har varit har varit och det går ju inte ändra på.

25. Något du önskade dig men inte fick? Ja, men det var nog lika bra.

26. Hur skulle du beskriva din stil år 2012? "Vardaglig", tror jag.

27. Vad fick dig att må bra? Fina vänner och arbetskamrater, min lilla kanin och familjen :)

28. Vilken kändis var du mest sugen på? Haha, inte på "det" sättet men ni vet ju att jag är tokig i Rihanna!

29. Vem saknade du? Saknar alltid mina älskade där hemma ♥

30. De bästa nya människorna du träffade? En del nya kollegor och "vänners" vänner :) 

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: