Think somebody else like me gon' come around, boy you got it misunderstood

Nu har syrran lämnat mig igen efter en lång men trevlig och rolig natt.. Igår var det party, i Trollhättan av alla ställen.. Haha. Det var Fridas "typ av party" - alltså Rockabilly. Inte alls min musiksmak, men det var roligt ändå, såklart :)
 
Är aningens trött och känner mig helt seg i skallen, så det går sådär att skriva.. Just nu sitter jag i alla fall och återställer mina öron med lite Rihanna, kan behövas ;) Inga bilder har jag att bjuda på heller, så jag slänger upp en gammal bild från Gävle istället.

Postat av: Frida

Tack :) Haha mitt huvud är inte heller tip-top, kommer kanske igång lagom till onsdag när det är dags att jobba igen :D Men oj vad kul vi hade :D

Frisyrerna var ju i stort sett detsamma och humöret också :D

Ja kanske bäst du återställer öronen så du inte blir fast i rockabillymusiken ;)

2012-12-10 @ 15:30:42
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: