Why window shop when you own this?

Tänkte bara kika in här och säga hej! Jag kom fram till Mörsil igår kväll efter en otroligt lång dag. Jag åkte från Uddevalla vid sju-tiden på morgonen och kom fram vid nio på kvällen, aldrig mer dagtåg säger jag bara! Blev riktigt uttråkad på vägen mellan Stockholm och Östersund då jag inte kunda sova, täckningen var för dålig för att kunna använda Internet och ja.. Vad mer finns det att göra liksom? Men fram kom jag, med endast en halvtimmes försening! Inte så illa faktiskt :)
 
Har försökt bekanta mig lite med den här lurviga lilla (stora) saken. Väldigt söt är hon, fast hon tyckte nog jag var lite konstig i början men hon verkar ha vant sig nu :) 
Kommer inte vara jätteflitig att uppdatera den här veckan, men vi hörs när vi hörs! :)

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: