You've bulit your wall so high that no one could climbe it, but I'm gonna try

Jag har bara hört den här låten ett fåtal gånger på radion, endast på konstiga tider så som sent på kvällen eller på natten. Varje gång jag har jag tänkt "Oj, vad är det här för låt?" Tack vare TrackID-appen vet jag. Helt fantastisk låt, första refrängen ger mig gåshud över hela kroppen. Vilken kille! Och Emeli Sande är i alla fall för mig känd redan innan för sin underbara röst..
 
Vare sig ni hört den eller inte, så är det inget ni vill missa, det kan jag nästan garantera! Den är helt underbar, och jag gillar den enkla men fina musikvideon till. Mer komplicerat än såhär behöver musik inte vara!
 
Beneath your beautiful - Labrinth feat. Emeli Sande 

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: