Everytime I walk out the door I see him die a little more inside

Som jag skrev förut så var jag i stan tidigare idag, och gick på Second Hand. Inget ovanligt för min del nu förtiden men lika kul ändå om man hittar något bra :) Och det gjorde jag!
120204
Två glasburkar för 15 kr/st som jag tänkt ha att förvara torkade hallon och blåbär i. Jag har tröttnat på min LCHF-frukost så jag ska prova något nytt. Håller på att torka hallon just nu faktiskt! :)
120204
En lampa för 40 kr som jag placerat i sovalkoven som lite mysbelysning :)
Ska ta en bild ikväll när det är mörkt också.

Jag älskar att fynda! :D
111115

Postat av: Mamma

Alltid kul med fynd.

2012-02-04 @ 16:12:00
Postat av: Frida

Fina grejer du köpt speciellt lampan :) Vi bara måste åka dit och kolla när jag kommer ner!! Tar med den stora väskan ner så jag få plats med många fyndvaror :D

2012-02-04 @ 18:33:43
URL: http://frallan89.bloggagratis.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: