Going crazy

Jag har sagt det förut och ni har säkert också förstått vid det här laget att min kanin är helknäpp! För någon vecka sedan försökte han hoppa upp på skrivbordet, från golvet. Det gick inte så bra.. Men nu har han kommit på knepet, nästan.. Jag satt i soffan, och stolen vid skrivbordet stod utdragen. Så hoppade han upp på stolen, tog sats och hoppade upp på skrivbordet, landade på några papper som låg där och gled över skrivbordskanten, lyckades stöta ifrån med benen innan han ramlade och landade på mig i soffan, haha. Här är man inte försiktig ;)
120226
Söt är han i alla fall med sina stora bruna ögon ♥

Var förresten med Mikaela (uppfödaren) och tittade på Arwens pappa idag, hon har tagit över honom nu. Han var hur fin och mysig som helst, och jättestor! Så nu vet jag vad jag har att vänta mig med Arwen om han blir lika stor som far sin :)
120204

Postat av: I AM BAAM - Göteborg Edition

hahah min frank fick också såna där ryck. Helt farlig fan. Trodde säkert att han kunde flyga eller nånting.

2012-02-26 @ 21:36:08
URL: http://iambaam.blogg.se/
Postat av: I AM BAAM - Göteborg Edition

svar: Tack har inte orkat kollat upp det där :)

Ja, det är ju jättefina namn :D Fattar inte att folk kan sitta och kritisera det. :)

2012-02-27 @ 00:20:45
URL: http://iambaam.blogg.se/
Postat av: Frida

Haha du kommer få en stor flygande kanin :P Är du säker på att hans mamma inte är en fågel för han verkar ju tro de :P

2012-02-27 @ 22:34:25
URL: http://frallan89.bloggagratis.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: