Goodnight sweetheart, it's time to go

Tänkte bara säga hej och god natt! Sjukt vad trött jag är! Munnen är öppen mer än vad den är stängd nästan.. Jag googlade mitt eget namn igår (hehe, ja jag gör det ibland) och fick av någon anledning fram att jag fyller 21 år om 160-någonting dagar. Inte konstigt att man är trött när man börjar bli gammal..
Nej, men ska jag vara allvarlig då så har jag precis kommit hem från jobbet. Jag var uppe ganska sent igår kväll/i natt, och kunde inte sova hur länge som helst i morse för jag skulle till jobbet lite tidigare idag för att greja med lite (mycket) papper inför det här nya systemet vi ska börja med. Ganska krävande för huvudet faktiskt, och då satt jag bara med det i tre timmar ungefär (till skillnad från vissa andra som satt från morgon till eftermiddag). Men sedan så var det det "vanliga" jobbet direkt efter det, så jag är helt slut faktiskt. Ska bli sjukt skönt att sova :)

Jag hann inte med att släppa ut Arwen innan jag skulle till jobbet, så han har fått springa av sig lite nu. Han flyger runt som en raket fram och tillbaka på mattan och under vardagsrumsbordet, springer ut på golvet och sladdar i kurvorna så han åker in i väggen, och efter en stund lägger han sig raklång på mattan. Haha, han är knäpp :)

Nej, nu blir det sängen. God natt!
120204

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: