I couldn't stay away, I couldn't fight it

Ännu en kall dag och jag är ledig (i dubbel bemärkelse) och behöver något att göra. Arwen kan inte underhålla mig hur länge som helst, tyvärr. Så vad hittar man på? Jo, man packar ner alla grejer från frysen i kassar och kylväska (min är mini, så det fick inte plats så mycket), ställer ut dom och frostar av frysen. Det behövs verkligen! Och förhoppningsvis blir vintern kortvarig så man får ju passa på medan det är kallt! Men för att kunna komma åt altandörren och ställa ut grejerna fick jag ju flytta på Arwen. Skjutsade in hela buren mot sovalkoven, men det tyckte han visst inte om! Han har legat inne i sitt hus en bra stund nu och vägrar komma ut när jag ropar på honom, hehe. 

Annars så har jag varit i stan tidigare idag, men jag skriver om det senare. Slänger in lite bilder därifrån i alla fall, för ingen vill väl se bilder på en frys på avfrostning? ;)
120204
120204
120204
120204
120204
Fint väder har vi också! :)
111115

Postat av: Mamma

Fina bilder. Det kan ju vara farliga saker utanför buren nu så det är klart han håller sig inomhus.

2012-02-04 @ 16:10:53
Postat av: Frida

Haha märkte han inte alls att du flytta på han? Han trivs väl i huset haha.

Superfina bilder :)

2012-02-04 @ 18:31:10
URL: http://frallan89.bloggagratis.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: