Kan man bo i Haparanda?

Jag har ju skrivit förut om att jag skulle vilja läsa inredning. Det har liksom inte varit ett intresse så för mig, men det finns en liten, men stark röst i mitt huvud som säger att det verkligen är något för mig och att jag skulle älska att hålla på med inredning! Och jag vill inte tränga undan den rösten, jag vill lyssna på den!

Jag har tidigare kollat på en skola i Danmark med distansutbildning (på svenska) eftersom att jag inte ville flytta ifrån Uddevalla när jag väl flyttat hit. Men nu finns ju inte anledningen till att jag flyttade hit kvar, eller åtminstonne inte på samma sätt, det finns inte något så som håller mig kvar. Så varför ska jag sitta inspärrad i en lägenhet och plugga hemma utan att träffa en enda människa, när det kan bli så mycket roligare?

Det finns ju lite inredningsutbildningar i Sverige också, jag har kikat runt lite och har hittat en skola som verkar väldigt bra, bara det att den ligger i Haparanda! Liksom.. Haparanda? Kan man bo där?
120221
120221
Källa & källa
Ser ju rätt fint ut i alla fall! Men ändå.. Haparanda?
120204

Postat av: Mamma

Varför inte du som gillar snö. =) Man behöver ju inte stanna där för evigt.

2012-02-22 @ 15:54:33
Postat av: Frida

Haha ja de är väl snöfritt ca 1månad om året då de är sommar :P hehe

2012-02-22 @ 19:26:06
URL: http://frallan89.bloggagratis.se/
Postat av: Caroline

Min roomie pluggade till kommunikatör eller merchan visulasier här i sthlm på medborgarskolan :)

2012-03-01 @ 20:13:31
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: