Make me come alive

Ledig dag idag! Det är 10 grader varmt och solen skiner! Jag blir lycklig bara av att se den :) Tror det får bli en promenad i det fina vädret idag, funderar starkt på att boka en klipptid och kanske ska jag pinna iväg till en djuraffär och köpa en sele till Arwen. Skulle vara så roligt att få ta med honom ut i det gröna nu när det är så fint. Är livrädd för alla katter som springer här bara..

Såhär såg det ut i Arwens bur idag när jag vaknade:
120228
Han hade dragit upp en hel tidning som ligger i botten av buren, så det var bara att börja skyffla halm från ena änden av buren till den andra och lägga allt på plats. Tänka sig att en sån liten kan vara så jobbig.. Men han håller mig ju i alla fall sysselsatt :)
120228
Och han ser ju ganska oskyldig ut, haha :)
120204

Postat av: Frida

Han ville ju ha något att läsa förstår du väl :P

2012-02-28 @ 12:39:21
URL: http://frallan89.bloggagratis.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: