Meet me at the top, it's getting lonely

120216
Arwen försöker möblera om här.. Haha skönt faktiskt att ha en bur att stänga in det lilla odjuret i när han blir för jobbig ;) Hålla på att bråka med mattan på det där viset...

Jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på resten av kvällen, la mig ner en stund för någon timme sedan och höll på att somna. Tänkte på allvar göra mig i ordning och lägga mig och sova för natten för det var så skönt. Men halv sex kanske är lite väl tidigt, så tidigt lägger sig inte ens de äldsta gamla tanter och gubbar, haha. Men sätter jag mig i soffan, så kommer jag nog somna i vilket fall.
I-landsproblem!
120204

Postat av: Frida

"Undra vad som kan finnas under den här mattan då?"

Haha han är så söt, han kanske inte gillar färgen på mattan :P

2012-02-16 @ 18:45:04
URL: http://frallan89.bloggagratis.se/
Postat av: I AM BAAM - Göteborg Edition

Är det bara min dator som är konstig eller har du dille på de tre sista bokstäverna i alfabetet? Dom små å, ä och ö:na är stora för mig. :P



Arwen är föresten för söt alltså. :) Iiih, vill också ha en kanin. Eller ja, jag vill ha kvar min lilla frank. :)

2012-02-16 @ 18:55:59
URL: http://iambaam.blogg.se/
Postat av: Mamma

Han ska väl kolla om du har städat ordentligt.!! =)

2012-02-16 @ 19:04:19
Postat av: I AM BAAM - Göteborg Edition

svar: haha vad konstigt. :O Blir helt psykad av att läsa :( hahah sorry. Men det blir bara att man ser en massa å, ä och Ö. Skumt!

2012-02-16 @ 19:45:50
URL: http://iambaam.blogg.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: