None but ourselves can free our minds

Jag har längtat sen före jul efter The Walking dead (kanske världens bästa serie)! Så gick det på tv igår kväll, 23.00, och jag tänkte kolla, men insåg att jag inte orkar vare uppe till tolv när jag ska upp klockan fem dagen efter.. Men det var allt väldigt skönt att sova också :)
120220
Källa

Idag var jag nykter och blev godkänd av bilen (jo då, jag var nykter i fredags när jag jobbade också..), vi börjar komma överrens lite bättre nu. Ganska nice att glida runt på vägarna i en sprillans ny bil, förutom att den redan är jättesmutsig.. Haha men jag fick läsa instruktionsboken för att få upp tanklocket när jag skulle tanka. Hade inte den blekaste aning att det kunde spela någon roll ifall bilen är upplåst eller inte. Tur att jag inte är mekaniker!
120204

Postat av: Frida

Mitt tanklock låses med autolåset, så bilen måste vara upplåst :)

2012-02-21 @ 18:23:48
URL: http://frallan89.bloggagratis.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: