This is my warning

Idag kommer det sånt där vitt, kallt, puder uppifrån och det tycker vi inte om! Det behövs inte mer nu! Det är rent livsfarligt att vistas ute nu, för alla isfläckar som man kunde undvika någorlunda bra förut när dom syndes, är nu täckta av snö men fortfarande lika glashala! Men jag har faktiskt klarat dagen utan någon vurpa! Fast jag fegade i morse och tog bussen till jobbet :)

Om två timmar ungefär ska jag och några till från jobbet iväg på fackets årsmöte. Det kan vara roligt, har jag förstått, och man får tydligen mat också :) Jag trodde att jag skulle behöva ställa mig och laga mat nu i alla fall för att ha något att ta med mig till jobbet i morgon, men så hittade jag ugnspannkaka i frysen. Räddaren i nöden! Fusk med tanke på LCHF-kosten, men det skiter jag i :)
Arwen har i alla fall fått sin middag, den slarvar jag inte med. Jag har läst (Internet är min bästa vän. Jag har googlat i stort sett allt jag har behövt ta reda på om kaniner) att man ska ge dom minst tre olika gröna grönsaker varje dag, men precis som med allt annat ska man vänja dom vid nya saker lite långsamt så det ska vara 5-7 dagars mellanrum mellan varje ny grönsak. Först fick han sallad, sedan la jag till grön paprika, sedan persilja och nu får han även broccoli. Får se vad jag hittar på för nytt härnäst, eller om det får räcka med fyra :) Gurka känns ju som en klockren grön grönsak, men faktum är att det i stort sett bara är vatten..
120202
Matvrak! :)
111115

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: