Can't fight the feeling

Jag tror aldrig i mitt liv att jag sovit så länge som till halv två, haha, men det blev ganska sent igår. Jag hade i alla fall en jätterolig kväll/natt. Härligare tjejer att hänga med får man ju leta efter :) Det var nog ganska välbehövt för mig också att få komma ut, träffa folk och bara ha roligt :) Fast jag var så sjukt trött på slutet, gick och la mig klockan tre så två timmar till så hade jag dygnat. Jag hade ju tänkt att sova lite när jag kom hem från jobbet, men eftersom jag fick jobba över så hann jag inte det..

Nu är frågan bara vad man ska hitta på resten av dagen. Blir ju Melodifestivalen ikväll men innan dess ser det rätt tomt ut. Får väl ge Arwen lite extra kärlek idag, han blev glad i natt när jag kom hem och han fick mat, men han verkade rätt sur för att han fick så sen frukost idag, haha. Men han har ju alltid hö så att han klarar sig, och han äter upp inredningen också (halmen) så det går ingen nöd på honom. :)
120125
120204

Postat av: Mamma

Skönt att kunna sova så länge någon gång ibland efter en sen kväll. Kul att ni hade roligt i alla fall.

2012-02-18 @ 17:06:16
Postat av: Frida

Härligt att du hade kul :)

Haha näe de går nog ingen nöd på han, men nästa gång får du nog gå upp och ge han frukost i tid ;) hehe

2012-02-19 @ 11:13:45
URL: http://frallan89.bloggagratis.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: