You're gonna go far 'cause every one knows who you are

Gud så skönt att vara hemma! Det har varit en lång dag idag. Jag är alltid trött när jag varit uppe klockan fem (inte så konstigt kanske?) men så var jag oduktig igår och gick och la mig ganska sent, plus att jag fick jobba över idag. Det blir ju jobbigt att inte få sluta som man tänkt sig, fast idag var det i och för sig planerat eftersom jag har fått ordna min insulindelegation (det sista var det praktiska, att ge insulin och nu är det gjort! Gick hur bra som helst och var inte alls läskigt!) men jag visste inte hur länge det skulle bli. Hur som helst så är en 10-timmars arbetsdag ganska jobbigt..

Så kommer jag hem och kommer på att jag tog fram kyckling ur frysen i morse för att jag tänkte laga mat idag. Jippie! Slängde in den i ugnen så får den sköta sig själv, jag orkar inte bry mig mer än så :)

Förresten så var vi på Ica idag på lunchen, och ni kanke har sett den där nya "kexchokladen"?
120221
Jag tyckte den var jätterolig, så rolig att jag var tvungen att köpa den och prova! Det finns en annan också, som är gul istället för röd, där det står "Är det här en chokladkexchoklad? eller... ↓" Men jag tyckte att det var en kexchoklad-choklad.

Det har dock inte blivit någon semla idag. Gick förbi Einars konditori när jag skulle hem, och det var kö långt ut på gatan. Sånt orkar jag inte med, och på Willy:s hade dom inte semlor utan mandelmassa (som jag avskyr). Men vem bryr sig? Jag har ju en kexchoklad-choklad!
120204

Postat av: Mamma

Grattis till din insulindelegation! =)

2012-02-21 @ 19:17:33
Postat av: Frida

Åh visst är dem roliga, såg dem på Ica i Järpen för ett tag sen och jag älska dem. Hade så kul åt dem, men pappa var så tråkig och ville inte köpa så jag ska svänga in där någon dag och köpa en av varje bara för att :P

Är de där Eriks?

2012-02-21 @ 19:24:25
URL: http://frallan89.bloggagratis.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: