Were you really here or was it just a dream?

Skitväder säger vi idag! Det regnar och är allmänt trist. Fast det bra är att snön försvinner! Det är i stort sett ingenting kvar här utanför mig nu :) Det dåliga (förutom att det är så blött och jävligt..) är att småvägarna... Ja, det är nästan inte ens vägar längre utan liknar mer skridskobanor. Tur för mig så brukar inte jag köra den värsta rundan på dagarna.

När jag kom hem klippte jag klorna på Arwen. Det tog bara en halvtimme den här gången. Han gillar inte riktigt det där verkar det som, men grejen är att när han väl ligger still och slappnar av så är han så himla duktig, men han har väl alldeles för mycket energi i kroppen för att kunna ligga still så länge.
120222120222

Just nu håller jag på att tvätta. Det var inte så mycket men jag var tvungen att tvätta upp lite arbetskläder, har nästan inga rena kvar och dom jag har användt stinker.. Så roligt får man ju också ha ibland :)
120204

Postat av: Kanie - GBP op, maj 2011

Två söta bilder! :)



du är grym på engelska, Änna!

2012-02-23 @ 12:19:47
URL: http://ordinarygirlie.spotlife.se
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: