You can run if you want but you can't hide

Herregud så duktig jag har varit idag. Har städat och grejat i flera timmar (mhm för jag har ju så himla stor lägenhet att städa..) så nu är här rent och fint! Har tagit tag i sånt där som jag har skjutit på i ett par veckor, som att bära ut den gamla dammsugaren och lådan som den nya kom i till förrådet, plockat bort högen med papper från vardagsrumsbordet och sånt där.. Skönt när det är gjort! Men nu är det nästan så att jag inte vill släppa ut Arwen, haha.. 
120219
Precis när jag tog kort råkade det vara någon reklam på tv med ett stort telefonnummer som syntes väldigt väl, tyckte inte att jag behövde göra reklam för det här, därav den svarta rutan.

Det snöade i morse/förmiddags, stora flingor som jag blev helt yr i huvudet av att titta på. Tyckte att det var ju bra att det blev skitväder idag för det passade mina städplaner ganska bra, men nu skiner solen och jag borde väl gå ut, men jag har ingen lust. Så vad gör man?
120204

Postat av: Mamma

Man tänker att: Jag får nog en promenad på jobbet i morgon. Vad skönt med sådana röjar dagar.

2012-02-19 @ 16:51:09
Postat av: Frida

Hehe såg inte ens den svarta rutan :P

2012-02-19 @ 17:35:49
URL: http://frallan89.bloggagratis.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: