All good things come to an end

110726
Okej, bli inte för chockade nu, jag ska bara berätta en sak.. Nu är det officiellt slutAnna & Fadde. Som rubriken säger, alla (okej, inte alla men många) bra saker har ett slut. Våran tid är över och livet går vidare, hur tråkigt det än känns men det är inget att göra åt det. 

Det finns ingen anledning för mig att skriva här varför det är som det är, men för vänner och andra nära och kära är det ju alltid bara att höra av sig.

Jag vill bara avsluta med att säga att detta var ett gemensamt beslut mig och Fadde emellan, så no hard feelings!
Nu bläddrar vi blad och börjar på nästa kapitel i livet. :)
111115

Postat av: Sste

Åh vad tråkigt.. Men som du säger så väntar nästa kapitel i livet.. Önskar er båda all lycka i det!

2012-01-29 @ 19:46:04
URL: http://www.sofia.stensby.se
Postat av: Frida

Inget att deppa över. De finns inget som inte har något gott med sig ;) Kärlek till dig sötis!

2012-01-29 @ 20:39:29
URL: http://frallan89.bloggagratis.se/
Postat av: Kanie - Gastric bypass opererad, maj 2011.

Tråkigt men det är ju som du säger tyvärr.



sv: Tack så mycket Änna! Det värmer att höra! :) <3

2012-01-29 @ 21:32:38
URL: http://ordinarygirlie.blogg.se/
Postat av: I AM BAAM - Göteborg Edition

Ledsen att det blev som det blev. Det är ju alltid tråkigt när man går isär liksom, även om det var ett gemensamt beslut. Vi får gärna höras av någon dag? Så kanske du kan berätta vad som hänt? Eller en fika kanske? Om du har råd och tid d.v.s.



svar: Jasså? Visserligen vet jag ju inte om mina "källor" ens har varit i Irland. Men dom sa typ "Det är skog och en massa får bara, inget annat". Fast ja, det var ju inte som att jag trodde på dom. :P Men nu får du vara min källa istället :)

2012-01-30 @ 08:31:58
URL: http://iambaam.blogg.se/
Postat av: I AM BAAM - Göteborg Edition

svar: Japp, det är så dyra som dom är här. Men det är väll oftast så i butiker som ligger nära. Dom har höga priser för att dom vet att folk inte orkar åka en längre bit bara för att handla. Inte dom uppe vid oss i alla fall haha :) Kånka på kassar är ju inte roligt liksom.



Jo precis! Men allas klockor går ju inte exakt, så... det är ju inte konstigt att folk kommer försent liksom. Ska man ha chans att aldrig komma försent till en buss så måste man ju vara ute 10 minuter före den bussen ska gå. Även om det tar 1-2 min att ta sig till busshållplatsen. :P

2012-01-30 @ 10:48:31
URL: http://iambaam.blogg.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: