Close your eyes, sometimes it helps

Snön ligger fortfarande kvar, varför? Ganska onödigt nu tycker jag, när julen redan är över gör den ingen nytta alls. Den är bara i vägen! Nu tycker jag det kan bli vår så vi kan få en lång sommar! Önsketänkande.. Annars så har det varit fint väder idag och den härliga solen har visat sig! Och jag har jobbat :)

Jag har tänt en massa värmeljus nu, det är så himla kallt! På morgonen, om det är några minusgrader ute, så kan det vara 16 grader här inne. Nu är det 3 minus ute och nästan 18 grader varmt inne. Det är inte direkt mysigt, speciellt inte på morgonen när man kommer från en varm säng. Kanske borde prata med hyresvärden.. Alla elementen står ändå på högsta värme och dom är varma så jag förstår inte vad felet är. Ja ja, en annan dag.

Nu ska vi (jag och Arwen) stoppa något i magen och lata oss framför tv:n :) Vi tog några cam-bilder tillsammans för en liten stund sedan:
120123120123
Ser ut som att han har världens dubbelhaka, men han är sötast ändå :) Tur att den inte sitter på mig!
111115

Postat av: I AM BAAM - Göteborg Edition

svar: Tack! :) Jag får hoppas att det funkar okej. Kroppen är lite chockad tror jag. Men hitills går det bra.

2012-01-23 @ 18:52:18
URL: http://iambaam.blogg.se/
Postat av: Frida

Elementen behöver troligen luftast låter de som, så hade jag de i Båstad och då kom hyresvärden och skruva på elementen sen blev de varmt och skönt :D



Haha söt dubbelhaka, de hade väl varit gulligt om ni hade haft varsin dubbelhaka? ;) hehe

2012-01-23 @ 18:58:27
URL: http://frallan89.bloggagratis.se/
Postat av: Mamma

Vad söta ni är. =)

2012-01-23 @ 20:02:29
Postat av: Sanna

Sv: Jag åkte av en häst i söndags och slog i huvudet :(

2012-01-24 @ 11:27:20
URL: http://sanna123,blogg.se
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: