Don't tell me that it's over

120121
Jaha, så var det vinter igen. Undrar hur många dagar (eller timmar?) den har tänkt stanna den här gången då?

Idag har i alla fall jag och Fadde varit ute på Torp. Vi gjorde inte direkt något speciellt eftersom anledningen att vi åkte dit (ett par av Faddes skor som gått sönder) blev kvar hemma, men jag köpte en höhållare till Arwen. Jag tycker det blir så stökigt när det ligger hö över allt. Det blir ju liksom lättare att hålla ordning och städa när var sak har sin plats :)
120121
Sen köpte jag dekorationsstenarNille också.
120121
Det var nämligen så, att för ett par månader sedan köpte jag en värmeljushållareÅhléns som jag tänkte "Åh vad fint det kommer bli!" Så kom jag hem, skulle sätta i ett ljus, och märkte att den var "spetsig" i botten så det gick ju inte ställa något ljus där! Men så kom jag på att jag kunde köpa dekorationsstenar och lägga i botten, och såhär blev det:
120121
Jag fullkomligt älskar den!

Några av de stenar som blev över la jag i min iittala-skål.
120121
Efter vi hade varit på Torp åkte vi ner till stan och tog en fika på Wienerkonditoriet.
120121
Kände att min bakelse trotsade vädret alldeles lagom mycket! Och den smakade sommartårta :)

Om en halvtimme ungefär blir det Precious på svt2. Har hört mycket bra om den filmen, så det ska bli roligt att se den. Synd bara att den går på tvåan, för hur mycket jag än hatar reklam så har jag jättesvårt för att sitta still under en hel film och bara titta, utan att få ett litet avbrott då och då för att göra något annat. Men jag ska göra mitt bästa för att hålla mig vaken!
Hur spenderar ni eran lördag?
111115

Postat av: Mamma

Vilken fin ljuslykta. Bra att du kunde fylla upp med lite dekorationssten i botten. Var bakelsen så god som den ser ut??

2012-01-22 @ 14:51:04
Postat av: Anna

Svar till Mamma: Ja det var den! Det var sockerkaka, vaniljkräm, hallon och grädde i den :)

2012-01-22 @ 16:06:07
URL: http://annalds.blogg.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: