From outer space

Hej! Den här veckan har varit konstig, känns helt upp och ner. Inte nog med att mitt schema är ganska konstigt i sig, men så har jag bytt dagar också. Men idag är jag i alla fall ledig och det står blodgivning på schemat. Det innebär att resten av dagen ska man ta det lugnt så efter det ska jag bara lata mig :)

Men en helt annan sak.. Det är någonting som jag har hållt hemligt för alla jag känner under flera år nu.. Det gäller Fadde, och vi tyckte det var dags att berätta nu. Han kommer inte från Iran..
120126
Han kommer från en annan planet!
Ledsen att ni fick veta det såhär..
111115

Postat av: Frida

Meh vilket jävla sätt att berätta de på!! :( hahaha era tokar! <3

2012-01-26 @ 18:01:14
URL: http://frallan89.bloggagratis.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: