He adores me, he's my biggest fan

Hej! Hade förväntat mig att kunna skriva äntligen måndag idag, för jag trodde att jag skulle vara ledig hela veckan förutom torsdag. Men veckan har precis börjat och det har redan blivit ändring på det, jag ska in och jobba ikväll också, men jag har fått sova ut nu i alla fall så jag klagar inte :) Hade tänkt tvätta idag bara men ändrade tid till en annan dag.

Vad ska jag skriva? Det har ju inte direkt hunnit hända något speciellt under natten (förvånande va?) Men jag slänger in en bild, bara för att. För ett tag sedan (innan jul) skrev jag att jag skulle lägga upp en bild på den fula julgranen som står ute på gården, och här är den (tagen med mobilkamera):
120116
Haha jag vet att det knappt syns, men jag stör mig så på den. Själva granen i sig är väl inte direkt ful, men när det är mörkt så har den ju ingen topp för ljusen går inte ända upp.. Sjukt störande!
111115

Postat av: I AM BAAM - Göteborg Edition

svar: Jo, det kan ju jag också förstå att det är. Men att folk som redan är singlar, ser kärlek som nått som förstör ens liv och att man blir bunden till någon och inte får göra någonting... alla killar är ju inte så och jag kan för allt i världen inte förstå den tanken. :P



Kärleken som är en sån otroligt viktig del av våra liv. ^^

2012-01-16 @ 13:45:13
URL: http://iambaam.blogg.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: