He ain't going nowhere, even if he could

120110
Ser ni honom? :)
120110
En ny favvo-mysplats verkar det som! Han hoppade in ifrån baksidan och la sig :)


Jag har beställt grejer till honom på Internet, t.ex. matskål, vattenflaska, klosax, aktiveringsboll m.m. men det har inte hunnit komma än. Innan han skulle komma hit köpte jag två metallskålar med en ställning för en billig peng att ha så länge (han är van att dricka vatten ur skål) men han har börjat bråka med dom där skålarna. Tar först matskålen i munnen och kastar omkring den, häller ut all mat och slänger den upp och ner så han inte får tag i den igen. Då sitter han och slår på den ett tag och sedan går han och drar tag i ställningen så vattnet också åker ut, så nu vågar jag inte låt han ha ställningen längre, är rädd att han ska fastna i den eller skada sig.
Jag längtar i alla fall tills grejerna kommer, så han får en porslinsskål som han inte kan lyfta, och en flaska så han inte häller ut vattnet hela tiden. Aktiveringsbollen kan nog också komma till bra användning, så han har något vettigt att bråka med :P
111115

Postat av: Mamma

Vilket spännade ställe han hittat. =)

2012-01-11 @ 16:16:32
Postat av: Frida

Hehe jag såg han direkt :) Vilket mysigt ställe han har hittat, hade Astrid kunnat hoppa så högt så hade man kunnat hitta henne på såna ställen också :)



Haha de kanske är han sätt att säga att han inte gillar skiten! :P haha. Hur ser bollen ut? Jag hade ju någon storts boll till Astrid.

2012-01-11 @ 17:03:37
URL: http://frallan89.bloggagratis.se/
Postat av: farferis

Haha låter som ni har jätte kul! :)

Han ser ut att trivas bra hos dig Anna.

Älskade verkligen den bilden där han ligger under tv:n hehe sötnöten :)

2012-01-12 @ 15:54:07
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: