He found me

Jaha då var första dagen på jobbet efter ca. 3 veckors ledighet avklarad! Jag har fått ett vik. nu januari ut, men det verkar ju alltid bli mer så det flyter på!

Från det ena till det andra.. Jag som var så nöjd att jag bara behövde vistas i vintermiljö i ungefär 2½ vecka. Men jag har tydligen för höga tankar om allt. Precis som förra veckan t.ex. när jag trodde att jag skulle klara mig utan Spotify på tåget hem, utan att bli desperat, det gick inte. Precis så trodde jag att jag skulle komma så lindrigt undan den här vintern att de 2½ veckorna i Jämtland skulle vara allt för den här gången. Fel!
Mr. Winter: What? Are you leaving? I will find you!
Igår började det snöa även här och i morse gick jag genom ett vitt landskap till jobbet. Då var det faktiskt sådär fint som det faktiskt kan vara med snö. Men framåt eftermiddagen blev det plusgrader och nu är det sånt där äckligt, fult, grått, slaskigt och blött väder som påminner mig om varför jag hatar snö!

Och tydligen så råkade jag ha musiken på i fickan hela dagen med ett redan klent mobilbatteri så mobilen hann dö innan jag han tänka på att ta en bild, och nu är det mörkt.
120110
Källa
Nu ska jag titta på Gre's Anatomy. Igår visades det där avsnittet med skottdramat på sjukhuset, jag har inte sett det förut så det var spännande!
111115

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: