Hype by Mood

För ett tag sedan skrev jag om produkter från Hype by Mood som jag fått prova på genom Smartson. (Läs inlägget här)
111122
Just då hade jag inte så mycket att säga om produkterna, men nu har jag provat lite mer och måste säga att jag älskar Curl boostern! Håret blir mycket lättare att forma och styla när jag använt den, och även om den inte ger "curls" automatiskt så är det mycket lättare att få till bra och mer hållbara lockar ifall man använder locktång eller plattång :)
Jag brukar ta i Curl boostern i blött hår och sedan föna. Mitt hår fungerar inte alls när det självtorkar så fönen är ett måste! Heat protection är jag dock lite dålig på att använda, jag antar att det är bra att ha i håret även när man bara fönar?

Jag kan i alla fall rekomendera dessa produkter. Om dom på något sätt är bättre än likvärdiga hårprodukter vet jag dock inte, men jag tycker i alla fall att dom är bra! :)
111115

Postat av: I AM BAAM - Göteborg Edition

svar: Ja, det är synd. Men det har ju varit så mycket ett tag nu. Du har haft jobb och Arwen och jag har tagit itu med den mentala stressen av att inte komma in på nån utbildning eller få jobb. Men jag ska börja spara ihop lite pengar varje månad så att jag kan komma till dig också. Har ju inte sett hur du bor ännu liksom. Dessutom längtar jag efter att få gosa med Arwen ^^ Ja, vi kan höras av :)

2012-01-30 @ 14:04:58
URL: http://iambaam.blogg.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: