I just need to scream and let it out

Hejsan. Kvällen har hittills ägnats år Arwen och hans klor, klippte dom lite grann. De var inte så långa men jag tyckte det var lika bra att göra det. Det tog lång tid och jag fick hämta honom under vardagsrumsbordet många gånger men det gick! :)
120120
Söt! ♥ Nu har han lärt sig att hoppa båda in och ur buren själv när jag ställt upp luckan. Så duktig så :)
120120
Jag köpte paprika till honom idag, och la i skålen tillsammans med lite sallad. Han tyckte visst inte om det..
120120
Nu blir det film!
111115

Postat av: Frida

Näe vem fan gillar grön paprika!! Du skulle ju testat med en annan färg typ röd eller gul!



Han är väldigt söt och charmig :) Hehe måste du stänga in han för att han inte ska smita? :P

2012-01-21 @ 18:32:07
URL: http://frallan89.bloggagratis.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: