Missed the summer

Heej! Idag är jag ledig! Skönt, men tänk om det kunde vara lite fint väder också! I tisdags var det vinter, igår var det vår och idag är det höst! Det känns så tråkigt när man vaknar vid nio-tiden på morgonen och det fortfarande är mörkt för att det är så grått på himlen.

Mina planer för dagen är att plocka ner julsakerna (de få jag har ställt fram), byta gardiner och städa! Sen ska jag laga någon go' middag till mig och Fadde :) Och förhoppningsvis så får jag åka och hämta grejerna till Arwen idag, dom borde ju komma snart!

Dags att sätta igång! Vad gör ni idag? :)
111115

Postat av: Frida

Sånt är alltid lika trist!

Får se hur lillen reagerar på dammsugaren då :P



Jag är också ledig idag och gör just ingenting, tycker de är svårt att hitta på något speciellt när man mär helt ensam hemma :P

2012-01-12 @ 11:26:37
URL: http://frallan89.bloggagratis.se/
Postat av: I AM BAAM - Göteborg Edition

svar: Ja, du måste absolut se filmen! Den är underbar.

Jag satt helt fastklistrad och när filmen var slut så hade jag så många olika känslor inom mig. Den är fantastisk.

2012-01-12 @ 12:00:09
URL: http://iambaam.blogg.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: