Nu är helgen slut!

Jag fick sova gott i natt! Tack Arwen! Idag har jag varit hemma ungefär en och en halv timme på hela dagen. Jag fick nämligen hoppa in extra ikväll, så jag slutade halv fyra och började klockan sex igen. Kändes lite halvknepigt sådär att äntligen vara färdig med helgen så åker jag hem och går tillbaka igen efter en och en halv timme, men det gick det också! Passade på att låta Arwen få sin dagliga motion och grejade lite i buren medan jag var hemma så det viktigaste hann jag ju med i alla fall ♥

Men det är inte helt utan "biverkningar" som man jobbar, nu är jag jättetrött! Ni undrar säkert varför jag sitter här då, men jag satte egentligen på datorn för att fixa en grej. Jag lånade en ljudbok i mp3-format på biblioteket för ett tag sedan, som jag la in på datorn och sedan i mobilen. Men jag saknar ett spår i mobilen, så jag tänkte egentligen bara lägga in det och sedan ska jag gå och lägga mig. Jag brukar lyssna när jag ska sova, väldigt bra sömnmedel måste jag säga! Sen att ljudboken heter Hypnositören gör väl sitt också! :)

God natt! :)
111115

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: