Sammanfattning av år 2011

Jag gjorde denna listan förra året också, och nu gör jag den igen! :)

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag har jobbat på riktigt!

2. Höll du några av dina nyårslöften? Nej, haha. Trodde ni det eller?

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej.

4. Dog någon som stod dig nära? Nej.

5. Vilka länder besökte du? Inga.

6. Är det något du saknar från år 2011 som du vill ha år 2012? Ja (men jag tänker inte säga vad)

7. Vilka datum från år 2011 kommer du alltid att minnas? 2 november. Fast tyvärr inte av någon bra anledning.

8. Vad var din största framgång 2011? Jobbet! Det har ju gått över förväntan bra för mig :)

9. Största misstaget? Kommer inte på nåt, bra va?

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Någon förkylning bara.

11. Bästa köpet? Möjligtvis min hårfön! Eller regnjackan..

12. Vad spenderade du mest pengar på? Mat tror jag faktiskt, tråkigt nog!

13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Jaa!

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011? Alla låtar från Rihannas album Loud och Talk that talk och de flesta låtarna från Chris Medinas album, inte minst What are words ♥

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Både och, typ som om det skulle finnas ett parallellt universum, där jag är glad i det ena och mindre glad i det andra.

16. Vad önskar du att du gjort mer? Ingenting tror jag.

17. Vad önskar du att du gjort mindre? Hade gärna varit arbetslös en kortare tid :P

18. Hur tillbringade du julen? Hemma med familjen :)

19. Blev du kär i år? Nej, jag var det redan :)

20. Favoritprogram på TV? The walking dead och Top model säsong 16.

21. Bästa boken du läste i år? En sorts kärlek!

22. Största musikaliska upptäckten? Chris Medina.

23. Vad gjorde du på din födelsedag 2011? Hade familjen hos mig och vi hade lite "öppet hus" med plockmat och tårta :)

24. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Förmodligen, men till stor del har det varit superbra!

25. Något du önskade dig men inte fick? Jag fick det jag önskade mig, men sen togs det ifrån mig när jag var sååååå nära! Pratar såklart om Rihanna goddammit!

26. Hur skulle du beskriva din stil år 2011? Arbetskläder, skulle jag nog säga.

27. Vad fick dig att må bra? Jobbet.

28. Vilken kändis var du mest sugen på? Jag är inte så sugen på kändisar faktiskt ;)

29. Vem saknade du? Folket i norr ♥

30. De bästa nya människorna du träffade? Mina arbetskamrater!
111115

Postat av: Frida

Hur länge var du arbetslös då?

2012-01-02 @ 18:25:51
URL: http://frallan89.bloggagratis.se/
Postat av: Britt

Älskar dig sötnos. En från Norr. =)

2012-01-02 @ 22:56:58
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: