You're hot then you're cold

120124
Precis såhär menade jag igår. Ju kallare det är ute, desto kallare blir det inte. Är inte det själva grejen med element att man ska ha de varmt och skönt inne oavsett hur kallt det är ute?
Jag vet dock inte hur man får tag på fastighetsskötaren på annat sätt än att gå ut och leta efter honom. Det verkar inte finnas något telefonnummer, så jag får väl göra en felanmälan på hemsidan. Det hjälpte i alla fall när handtaget till ugnsluckan gick sönder..

Från det ena till det andra.. Nu har jag äntligen bytt gardiner! Känns alltid så vårigt när julgardinerna åker ner :) När jag och Fadde satte upp julgardinerna hade jag väldiga problem att få fast gardinstången, så jag trodde att det skulle ta evigheter att göra det själv men det var ju inga problem! Jag är ju en sån duktig hemma-fixare ;) haha.
111115

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: