There's no way I'm turning back

Hejsan! Idag är det utbildning som gäller. Vi ska börja med ett nytt system (eller vad man nu ska kalla det) på jobbet, som vi ska lära oss. Så just nu sitter jag mest och väntar på att tiden ska gå.. 
120125
Min lilla kanin, han är ju bara för skön när han kastar sig ner på sidan. Jag lyckas dock aldrig ta kort när han ligger och ser ut att ha det som mysigast, för jag stör visst när jag kommer nära ;)
Men han sabbar alla mina "begränsningar". Jag ställde lådor för öppningarna till hallen och sovalkoven (det finns inga dörrar) men dom kom han ju snabbt på att han kunde hoppa över. Nu har jag ställt tomma skokartonger på den ena lådan, vid sovalkoven, men dom puttar han ner. Och vid hallen har jag ställt en stor kartong och en påse med grejer i, men där tar han sig också förbi. Soffan har han märkt att den är lätt att komma upp i, och skivan som är under bordet, som han brukar ligga under, har han också lärt sig att ta sig upp på. Han har försökt många gånger men halkade bara iväg, men nu har han lärt sig det också. Så var ska jag förvara alla grejer när han är överallt!?
Men en sak trodde jag aldrig han skulle göra.. Jag brukar ha luckan i "taket" på buren öppen, och han brukar stå på huset och kika ut där men inte mer. Så förut när jag satt och kollade på tv så kom han flygandes, så han kan visst hoppa ut den vägen också. Han är ju lite rolig :) Helst skulle han säkert vilja ha hela lägenheten för sig själv!
111115

Postat av: Mamma

Kul att han håller dig igång.

2012-01-25 @ 19:41:36
Postat av: Frida

Haha vad gullig han är, men då har ju du något att göra hela tiden :P Han är ju som en liten katt hehe. Du får lära han att hoppa upp i ditt knä på kommando ;) hehe

2012-01-26 @ 18:04:00
URL: http://frallan89.bloggagratis.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: