Let me feel the heat again

Idag har jag varit här:
120122
Ja, det är sjukhuset alltså. Som jag sa förut så har jag varit och lämnat blod
Det gick bra, var inget speciellt, bara att jag gjorde misstaget att kolla på nålen som satt i min arm. Sjukt äckligt! Men sedan läste jag roliga historier som dom tejpat upp i taket istället så gick det bra :)
Men så är det dom där järntabletterna man ska stoppa i sig nu igen. Hon som "tog mitt blod" frågade hur det hade gått förra gången, och jag vet att jag tog en varje dag i början, men sedan tog jag bara en då och då, jag kunde dock inte komma på varför. Kom på sen att jag hade fruktansvärt ont i magen en natt så jag trodde jag skulle dö, och det berodde förmodligen på järntabletterna. Därför tog jag inte varje dag.. Hoppas det går bättre den här gången!

Annars har det inte hänt något mer idag, har som sagt latat mig :) Angående värmen har jag inte hört ett ljud än.. Konstigt eftersom jag lämnade telefonnummer, mailadress och mitt godkännande att dom går in med huvudnyckel. Förra gången jag gjorde en felanmälan tog det kanske fem minuter innan fastighetsskötaren ringde upp mig. Men han kanske är upptagen! Det börjar i alla fall bli jobbigt, för nu har det varit snö och mellan 5-10 minus i några dagar (på morgonen) och det är inte skönt att ha 15 grader varmt inomhus. Men förhoppningsvis händer det någonting snart!

Nu ska jag fortsätta lata mig, och försöka få Arwen att fatta vad han ska göra med aktiveringsbollen, det är den enda grejen han inte har förstått sig på än!
111115

Postat av: Frida

De är inte kul att gå runt och frysa så och behöva ha tjockt lager med kläder på sig inomhus, hoppas du får de åtgärdat snart.

2012-01-28 @ 11:53:56
URL: http://frallan89.bloggagratis.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: