Doesn't mean I'm lonely when I'm alone

Hejsan! Idag har jag som sagt varit på utbildning, det är ju en del att lära sig, framför allt om själva sjukdomen diabetes. Med symptom för det ena och det andra och hur man hanterar det. Själva stickandet är ju inte det svåra så sett, men det ordnar sig :) Ska nog kunna pränta in det i skallen också, nu när jag rensat bort lite annat.

Efter utbildningen åkte jag ner till stan och kilade in på Euro sko för att köpa sulor till skorna. Fast det blev några ilägg som ligger bak i hälen bara. Fick prova dom i affären och det kändes hur bra som helst, det var så skönt att komma upp med foten och slippa den där skavande kanten! Perfekt! Det har blivit så att jag går konstigt i de här skorna, liksom vrider foten (för det är bara en som gör ont) när jag sätter ner den för att försöka undvika det onda, vilket är lite jobbigt och säkert inte alldeles bra i längden. Nu är det i alla fall slut på det :)
120130
Två korkade hälar! :)
And you know what? Det är inte höst längre så jag ska så snart som möjligt försöka mig på att göra en ny design! :)
111115

Postat av: Fia

Vill först säga; tråkigt det som hände er, men hoppas ni är vänner.

Tack, tårtan var jättegod! :D

Kramm

2012-01-30 @ 19:11:29
URL: http://edwugo.blogg.se/skafferiet
Postat av: I AM BAAM - Göteborg Edition

svar: Klart vi kan! Gärna Onsdag. Annars måste jag vänta så länge ^^

2012-01-31 @ 12:06:00
URL: http://iambaam.blogg.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: