"Good is good, but great is better"

Ni får ursäkta tjatet, men jag är fortfarande hög på lycka när jag tänker på lördagsnatten. Och ni förstår säkert att det här är en stor grej för mig, så jag frossar - nu i videoklipp från konserten. Om ni tycker det är jobbigt, så är det ju ingen som tvingar er att läsa ;)
 

Sista låten - bästa låten!

"Sug this shit!" Haha, I love it, I love it, I love it! ♥
Snacket på slutet, haha!
"It's a fucking party in Sweden! You guys are good tonight! Definitly my right side.. You guys are good too, but you guys are good. I know, how lame, right? I finally get here, and you guys are good!? Good is good, but great is better!"
Just gotta say it, I love her talking-voice! ♥
 
Nya blogg.se har blivit bättre, men YouTube-klipp verkar inte fungera (jag ser dom i alla fall inte själv, gör ni?) här är i alla fall länkarna till klippen ifall ni vill se:
1. We found love
2. Cockiness (Love it)
3. Hard


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: