I knew that we were meant to be

Jag har fått en Moulinex Fresh Express + av min snälla mormor. Det är en sån här:
Den river, skivar och maler grönsaker, potatis, nötter osv. Jag skulle prova den igår, som ni ser med morötter och palsternackor. Tyckte den verkade lite halvt livsfarlig för någon som mig, som inte är speciellt teknisk och inte heller världens smidigaste alltid. "Håll inte fingrarna i den när du startar", sa mormor. Tänkte att det värsta som kan hända är ju att det går illa, så jag stoppade i mina grönsaker, höll fingrarna utanför och tryckte på ON. Och titta vilka fina skivor det blev :)
Så mycket enklare, snabbare och roligare än att stå och skiva massa grönsaker för hand! :)
 
Nu kommer jag att vara lite upptagen några dagar och kommer inte ha så mycket tid över för bloggen, har ju tagit semester av en anledning, just so you know ;)

Postat av: Frida

Onödig mackapär :P men skivorna blev fina.

2012-07-17 @ 18:42:52
URL: http://frallan89.bloggagratis.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: