Nothing heard, nothing said

Var ju som sagt på ÖB tidigare idag (nu igen) och fick med mig lite roligt hem:
En fin bricka, så nu mina vänner serveras fikan fint om ni kommer och hälsar på mig ;)
Spislock, tjusigt va? ;)
En vaxduk, silverfärgad med "spetsmönster", att klä in min tidigare inte så fina, stora fönsterbräda med.
Här finns en bild på hur det såg ut innan (gammal bild dock, men den enda jag hittade), och såhär ser det ut nu:
Mycket ljusare och finare! :)
Roligt också att den där lilla taggiga växten på  före-bilden, är samma som den jättestora i mitten på efter-bilden. Gillar kaktusar som mår som bäst när man glömmer bort dom, hehe.


Postat av: I am Baam ♡ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

svar: Precis, men nu har vi ju koll på det i alla fall :))
Men det verkar ju funka bra I alla fall. Fast jag kan tänka mig att det är ganska jobbigt att bara ha 9 timmar mellan passen.

2012-07-24 @ 20:09:10
URL: http://iambaam.blogg.se
Postat av: Frida

Finns många fina spislock, hitta några på dollar med cupkakes på och tänkte köpa dem men kom på att jag inte hade någon nytta av dem :P
De blev väldigt fint på fönsterbrädan :)

2012-07-25 @ 11:44:39
URL: http://frallan89.bloggagratis.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: