Wanna hold on to this moment before it's gone

Vaknar klockan elva, solen skiner och jag tänker "åh vad kul, fint väder och jag har sovit bort halva dagen.." Går upp, gör mig i ordning, gör frukost, kommer in i vardagsrummet och det är helt mörkt. Drar upp persiennerna, så ösregnar det? In your face liksom.. Då slipper jag i alla fall ha dålig samvete för att jag sov så gott :)
Smygfoto på lillkillen, på tal om att sova gott ;) Tycker han har blivit lugnare på sista tiden, bits inte och så längre fast han busar fortfarande mycket. Han verkar i alla fall lyssna bättre nu, om han t.ex. är i hallen och hittar på något bus och jag ropar på honom så kommer han oftast skuttandes tillbaka, och om han sitter och tuggar på mattan och jag säger till honom eller puttar på honom för att han ska sluta, flyger han upp i luften och viftar med öronen. Haha, det ser så kul ut :)
 
Om några timmar är det jobb, upp tidigt i morgon, och sen är jag ledig i en vecka! :)


Postat av: Frida

Vad bra, han börjar växa upp nu med andra ord :) Blev inte han sur över att du sov länge då?

2012-07-12 @ 19:39:28
URL: http://frallan89.bloggagratis.se/
Postat av: Mamma

Vad söt han är när han ligger under stolen.

2012-07-14 @ 12:17:46
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: