Want you to take me like a thief in the night

Jaha, då har halva den här veckan gått också. I morgon är jag ledig, ska bli så skönt :) Nog för att jag nyss var ledig i fyra dagar men det har inte blivit så mycket sömn så jag behöver vila upp mig lite.
 
Vet inte om det är sommaren som kommit, men varmt är det i alla fall! Dock inte så fint väder, men det är ju verkligen på tiden att det blir sommar på riktigt nu. Herregud, det är ju redan juli! Jag får nästan lite panikångest över hur fort tiden går, snart är det väl vinter igen.. Usch!
 
Jag har inte så mycket att skriva idag, men jag slänger in lite mobilbilder från helgen :)
Mitt lilla "lyxrum" på Hotell Falun

Peace & love!
Lite random sådär att det stod en spis mitt i alltihop.. Undrar om den står där i vanliga fall med..?

Postat av: Frida

Såg ut att vara ett rätt mysigt rum :D Haha den missade jag, vart stod den någonstans? Tror inte den brukar stå där faktiskt haha.
Visst kommer du till kusinerna på lördag va??

Svar: Mjo, helt okej, sov ju i stort sett bara :) Den stod vid matstånden rakt fram från Utopia, såg lite kul ut :) Yes det är klart! :D
Anna

2012-07-04 @ 18:46:10
URL: http://frallan89.bloggagratis.se/
Postat av: Frida

Haha men du använde rummet i alla fall, de är mer än vad jag brukar hehe :P Okej var ju inte så mycket där så de är inte konstigt att jag missa den då, ja men jag kan tänka mig. Lite lagom random sådär :P Kanon då syns vi på lördag :) du ska inte sova över eller?

Svar: Hehe, ja :) Nej det ska jag inte, åker nog med morfar hem om dom inte åker alltför tidigt.
Anna

2012-07-05 @ 18:25:57
URL: http://frallan89.bloggagratis.se
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: