You look at me like I'm a stranger

Tog en sväng till stan i ösregnet förut och handlade, sen när jag kom hem stensomnade jag i soffan. Försökte svara på sms men det gick inte alls bra, haha var helt borta. Så himla trött! Hittade till min stora glädje lite vanlig nässpray i skåpet så nu kan jag i alla fall andas. Vet inte riktigt hur man ska bära sig åt när det är både pollen och förkylning? Man kan väl inte ta två nässprayer? Känner mig misshandlad och missbehandlad av naturen..
 
Ska nog försöka ta mig i säng snart så jag får vila upp mig ordentligt. Så himla skönt att jag inte ska upp och jobba klockan sju i morgon, jag hade nog inte pallat det.
 
Tänkte i alla fall bara visa.. I lördags tog jag kort före och efter jag plattat håret, för att se skillnaden. Ganska stor skillnad och själv tycker jag det är skitfult oplattat, haha.
 
Dålig kvalité på bilderna, men ändå :) 
Vad tycker ni, oplattat vs. plattat?


Postat av: Frida

När du har oplattat så ser du sne ut i ansiktet, så himla typiskt håret att alltid vara bättre på ena sidan. Kör plattat :)

2012-07-07 @ 06:08:15
URL: http://frallan89.bloggagratis.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: