Bored!

Usch vad uttråkad jag är, vill att det ska hända något! Är redan trött på fotbollen (EM or whatever it is..) för det bara förstör och gör allt trist! Det kan väl möjligen inte finnas något tråkigare att kolla på?
Och Arwen är jättejobbig ikväll, tuggar på allt inklusive mig och mina kläder! Han har ju hela buren full med ätbara saker, men man ska visst tugga på allt man inte får tugga på.

Har tjockat mig med choklad ikväll, känner nu att det var lite onödigt men jag var ju så sugen och nu är det försent. Men man får göra det ibland. Funderar på att gå ut på en liten promenad, kan nog vara skönt. Får leta upp någon bra pinne till mitt lilla odjur att tugga på också..


Postat av: Mamma

Han kanske också är uttråkad och tycker att du jobbar för mkt.

2012-06-14 @ 20:12:00
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: