Hämnden är ljuv..?

Då var sista jobbdagen för den här veckan gjord! "Fett nice", som man brukar säga..? Perfekt ju att min långhelg blev just den här helgen, nu går jag inte på igen förrän måndag kväll. :)

Sedan i måndags har jag googlat minst två gånger om dagen på "Rihanna", väljer "Sidor skrivna på svenska" och "Senaste dygnet", bara för att vara helt uppdaterad! Läser allt från att en tv på hotellet i London började brinna och Rihanna fick gömma sig i en taxi hela dagen, till att biljettförsäljningen har gått dåligt i år och att fansen sviker Rihanna.
 
Jag tror säkert det är många som egentligen hade velat som struntar i att gå den här gången, efter det som hände i höstas, men det går ju liksom inte att "hämnas". Vem är det som förlorar på det? Det är ju vi, vi som gillar henne. Om hon knappt får någon publik på lördag, och om de svenska fansen slutar lyssna på henne bara för att hon "svek" oss, kommer hon komma till Sverige igen? Nej, varför ska hon göra det om det inte finns någon efterfrågan? 
 
Visst, jag ska inte säga att jag inte tänkt tanken innan. När jag först såg att hon skulle komma till P&L tänkte jag "Åh vad roligt! Men... tänk om det blir som sist?" Men vem förlorar på det i slutänden, om hon nu står där på scen på lördag och jag sitter hemma och surar för att det blev inställt i november? Det är jag. Vem vet när man får chansen att se henne igen, och jag vill verkligen se henne! Dessutom skiter väl hon i om jag är där eller inte. Så "hämnas" är inget alternativ för att det ska kännas bättre med tanke på förra gången, det enda som kan göra det bättre är att faktiskt få se henne, och det ska jag göra!
Källa
Och helt ärligt tror jag att ryktena om att hon ska ställa in bara är bullshit. Men det är klart jag är nervös...

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: