His blood is on your hands, now no one can save my heart

Har ni sett Mentos-reklamen som går på tv nu? När ett par sitter i soffan och tittar på tv och tjejen skriker för att hon får syn på en spindel på golvet, så ska pojkvännen rädda henne men spindeln anfaller och har nästan ihjäl killen?

Vad är det!? Jag har aldrig kollat tillräckligt länge för att förstå vad det går ut på (spindel på tv = Anna blundar) men jag hatar den! Inte för att den är så verklighetstrogen, men ändå! Det är inte direkt vad man vill se när man redan är rädd, för nästa gång jag står face to face med en spindel och inte har någon räddare i nöden tillgänglig, så kommer jag tänka på den reklamen.

Hittade den på något konstigt språk på YouTube! Tänkte förstå vad den handlar om, men det var ju inte så lätt..
120517

Postat av: I AM BAAM - Göteborg Edition

Heheh awe!
Grejen med den reklamen är ju att dom nu har lagt mentosen i ordning och gjort samma färg på pappret runt om så man vet när man får en viss smak. Dom säger ju typ i reklamen "It´s better if you know what´s coming" eller något liknande :))

2012-06-14 @ 16:59:22
URL: http://iambaam.blogg.se
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: