I locked you out, you cut a hole in the wall

Söndag! Jag får lite ångest att helgen redan börjar gå mot sitt slut, men som tur är kommer det ju fler!

Bara för att!

Jag har inte tvättat på länge nu eftersom jag jobbade två helger i rad, och ledig söndag är bästa tvättdagen, så är det bara. Jag gick bort till tvättstugen igår kväll för att kolla att jag verkligen hade bokat en tid idag, och det var tur jag gjorde det för jag hade visst bokat första passet istället för sista som jag brukar. Bara för att jag för tre veckor sedan fortfarande hade hopp om att det skulle vara sommar och varmt i mitten av juni.. Så är ju inte fallet nu, så jag ångrade mig lite men det var ju försent att göra något åt det då. Nu är tvätten i alla fall redan färdig och det känns ju faktiskt väldigt skönt :)


Bara resten av hushållssysslorna kvar då, som att städa, diska och laga mat! Ska prova göra en ny, egen variant av Tacogratängen som jag äter jämt och ständigt. Hoppas det blir gott! :)


Postat av: Mamma

Inte så kul att gå upp tidigt, men desto skönare att ha dagen kvar när det är färdigt.

2012-06-17 @ 14:30:17
Postat av: Fia

Tack! <3 Ja, det skulle vara trevligt! får kolla om det blir någon resa till er, skulle vara skoj och se hur du bor! :) krammm!

2012-06-17 @ 14:32:46
URL: http://edwugo.blogg.se
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: