I'm falling faster now, you know you got me where you want

Jag gillar inte storhelger har jag kommit fram till. Jag blir helt lost gällande veckodagar osv. Värre än annars. Igår var det fredag men i "bussvärlden" var det lördag, idag är det lördag men söndag på sitt sätt, och så är det söndag i morgon med. Allt blir helt konstigt, men vem bryr sig egentligen? Om en vecka är det Rihanna, det vet jag!
 
Grannarna hade fest igår här ute på baksidan, ganska störande. Hörde dunkandet fastän jag hade hörlurarna i öronen och lyssnade på ljudbok. Men dom hade faktiskt satt upp lappar om det, fast jag såg det inte förrän jag gick till jobbet igår, och det stod dessutom att alla grannar var välkomna, så det var ju ganska schysst ändå. Och det händer typ två gånger om året så jag ska inte klaga.
 
Jag hoppas i alla fall att ni hade en härlig midsommarafton, här regnade det i stort sett hela kvällen. ;)

Postat av: Mamma

Trevligt att de bjöd till fest. Trist med regn. Här kom det faktiskt inte en enda regndroppe igår.

Svar: Vad ovanligt, men skönt för er :)
Anna

2012-06-23 @ 19:44:56
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: