I'm trying hard to take it back

Något som nästan alltid finns i min frys är tacogratäng, och finns det inte i frysen står det på matlistan för veckan (om det finns någon sådan). Det är något av det godaste jag vet - det är billigt, så himla lätt att göra och för mig som är ensam och inte äter så mycket räcker det till många matlådor! (Receptet finns här)

Så inte för att jag har tröttnat eller så, men bara för att det är kul att variera sig och prova något nytt, så bytte jag ut köttfärsen mot kyckling idag och använde fajita-kryddmix istället för vanlig tacomix, och det blev gott! Jag föredrar nog ändå köttfärs, men detta var inte dumt det heller :)

Ser ju inte så mycket ut för världen, en geggig hög.. Men det är gott! :)

Men det här nya blogg.se gör mig galen! Nu när jag för en gångs skull har en bild till inlägget - klart som f*n det inte går att ladda upp! Har alltid tyckt att blogg.se har varit bra och enkelt att använda, men nu har dom sabbat allting.. Bara en sån enkel sak som ett radbyte har dom krånglat till, usch så trött jag blir! Ja ja, får se om det funkar senare..

Update: Nu fungerade det att lägga in bilden! Bättre sent än aldrig, eller vad säger man..?


Postat av: Frida

Annars får du byta till bloggplatsen :D

2012-06-17 @ 18:55:41
URL: http://frallan89.bloggagratis.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: