Is this the way that it's supposed to be when I look into your eyes?

Det här blir bara mer och mer galet i mitt huvud! När jag köpte biljetten till P&L var det två månader kvar, och nu är det liksom.. NU!
 
Efter jobbet idag tog jag en snabbrunda på stan och försökte hinna så mycket som möjligt på så kort tid som möjligt, kändes det som. Lite maraton, men jag tror jag har allt fixat nu, förutom att packa ner det sista. Till och med Arwen är borta nu så nu är det for real! 
Mikaela kom och hämtade honom här för en liten stund sedan så han ska vara hemma med sin mamma, pappa och en massa syskon under helgen. Blir nog roligt för honom att få träffa lite andra kaninisar :) Men hemskt vad tomt det blev direkt, fastän han knappt gör ett ljud ifrån sig så märks det jättemycket att han är borta. När han är här har jag ju ändå en levande varelse att prata med, istället för att prata med mig själv, men jag får väl vara tyst ikväll då :)

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: