Like I'm the only one who knows your heart

Hej och hå! Idag har vi haft solsken bara för mig! :) Men den där envisa vinden måste vara någon annans.. Eftersom jag inte gör annat nu för tiden behöver jag väl inte ens säga att jag har jobbat idag. 
Nu sitter jag och kollar på bilder på kaninbebisar, det är farligt det där! Arwen har fått syskon, åtta stycken, som är så galet söta! Är lite sugen på att skaffa en till så Arwen har sällskap även när jag inte är hemma, skulle nog vara roligt för honom. Fast då ska det kastreras och grejas också, men titta bara på den här lilla killen; Farferis Broken Arrowoch denna lilltjejen; Farferis Baby Doll. Jag tror jag dör så söta dom är! Får åka dit och titta på dom någon dag, men risken finns att jag inte kommer därifrån utan bebis... Som sagt, det är farligt!
 
Men min bebis är allt bra söt han också, tänk bara om han kunde vara så liten fortfarande ♥


Postat av: Frida

Gud vad söt Broken Arrow är, fast Baby Doll hade sötare namn :P Arwen var också söt som liten och är de än idag.

Svar: Kommer snart ha hela lägenheten full av kaniner om det ska fortsätta så här, man blir ju kär bara av att titta på dom :)
Anna

2012-06-19 @ 19:05:38
URL: http://frallan89.bloggagratis.se/
Postat av: Frida

Haha ja kaniner som både är högt och lågt :P Ja man blir ju de, så himla svårt. Jag såg små kattungar häromdagen, sjukt söta!!

2012-06-20 @ 10:27:30
URL: http://frallan89.bloggagratis.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: