They said this love was the impossible kind

120607
Jag vill klippa av mig håret! (Ja, igen.. Det växer ju som ogräs och jag blir så trött på det!) Det brukar visserligen "växa förbi" det där jobbiga efter ett tag, då det är mitt emellan lagom kort och lagom långt, men jag orkar inte! Jag hatar när håret blir för tungt och tjockt för att det ska kunna hålla sig där det ska vara, som luggen.. Kan inte ha den utsläppt längre för det är för tungt. Och dessutom är resten av håret för kort för att gå att sätta upp så det är helt hopplöst.

Önskar att jag bara kunde ta saxen och klippa till det själv men jag vågar inte. Sist jag klippte mig själv (luggen bara) fick jag gå till en frisör efteråt som fick fixa till det. "Här är det fel, och här är det fel.. Det här ska inte vara så" osv. fick jag höra.

Får väl se till att snygga till mig innan Peace&Love i alla fall! Är väldigt sugen på rak lugg nu, men problemet är bara att det kommer se ut som skit så fort det är fuktigt i luften ute.. What to do?

I-landsproblem!
120517

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: