This land is a better land when you're in my world

Helgen är slut, tillbaka till jobbet och ännu en lång vecka. Men den här helgen var precis vad jag behövde, bara få vara hemma och ta hand om mig själv och greja med sånt jag inte hunnit med den senaste tiden. Trots att det bara blev en ordentlig sovmorgon så kände jag mig bra utvilad igårkväll så jag har inte mycket att klaga på.

Bara en sak.. Från och med igår och två månader fram suger busstidtabellerna! Istället för två gånger i timmen, som det är resten av året, (som funkar men gärna hade fått vara fler) så går "min" buss nu bara en gång i timmen åt varje håll. Helt värdelöst ju! Precis som att det inte finns andra som åker buss när skolorna har lov.. 

Och jag tycker det är väldigt onödigt att det ska visas reklam för massa goda saker på tv.. Som den här:

Källa

Jag är jättesugen, men pga. bussarna hann jag inte in på Willy:s på vägen hem. Så, nu hittade jag något att klaga på ändå, alltid ska det vara något :)






Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: