Turn it up a little bit, I wanna do this number

Jag har varit duktig idag och storstädat Arwens bur. Det har egentligen behövts länge eftersom mitt lilla odjur inte kan låta tidningarna i botten ligga där dom ska, men jag kände att jag behövde vänta tills den värsta pollenbomben gått över. Inte en jättebra kombo med pollen, kaninhår och massa damm från hö och halm. Men han verkar vara nöjd med mitt arbete nu i alla fall och han har lagt alla halmstrån på plats :)

Just gotta say it... Jag älskar min nya mobil, är så nöjd! :) Den är så enkel att använda och allt går så fort! Att ladda ner appar t.ex. tar bara några minuter, med min gamla kunde jag vänta i flera timmar när jag laddade ner något och sedan fungerade det inte ändå. Det var många nya, roliga appar också som inte var kompatibla till min gamla telefon, som jag kan hämta hem nu. Awesome!

Jag har blivit lite beroende av appen Astrid Uppgifter som sägs vara den bästa "kom-ihåg-appen". Lägger in allt där, t.ex. Städa Arwens bur och med en påminnelse så säger den till att "Nu är det dags att börja med: Städa Arwens bur". Igår hade jag lagt in Göra pizza men inte satt någon tid, så fram på kvällen plinga den till och började meddelandet med "Ursäkta mig.." haha.
120609
La in "Jobba" som exempel bara, det kommer jag faktiskt ihåg ändå.. ;) Så nu vet ni vad jag ska göra ikväll.
120517

Postat av: Mamma

Kul att du är nöjd. Ha en trevlig kväll på jobbet.

2012-06-09 @ 13:57:52
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: